Wednesday, December 06, 2006

warte und warte und warte

Hallo mitenand!!

Jaja, ich hoffs au, dass das laange warte uf en neue Bricht endlich es Endii nimmt!! Es tuet mer leid dasi mich scho laenger nueme gmulde han, bin zietlich ide letzte zwei Wuche meega igengt gsie. Dezue chunt, wie immer, das mer selte ueber laengeri ziet is internet chan!!

Ich chan aber alli mini "FANS" ide Schwitz beruhige, die Wuche wird mindestens ein neue Bricht glade werde!!

Mir gahts sowiet ganz guet!! Und Regne duets au immer wies soett...!!!!!!!


Wuerd ja gern jetzt scho ahfange schriebe, leiderleider hani scho oepis anderes i mim Program, muen de Match im Old Trafford go luege, da ich ja sTicket scho han!!!! Hmm Manchester oder Benfica..?? Ich wird doch Benfica chli meh de Dumme drucke..

Wie gseit Ihr werded vo mir ghoere!


Liebe Gruessli us England

David Cardoso

4 Comments:

Blogger my-keey said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:56 AM  
Blogger my-keey said...

ohhh cardosh


heehee, jetz wo ich uf hochduetsch schriebe machsch du mit schwizerduetsch witer... ;)

hmm, wenigstens haesch en trost dases i dinere stadt witer gaht mit de CL... ;)
aja, han s'goal vo benfica xeh, booooooh weeeeeeeeeltklass hae... :D
daenke mal din noechste bricht wird (hoffentlich) chli oepis vom match beinhalte? ;)

mer ghoert sich
cya

PS: ja isch scho chli anderst mit hochduetsch, aber mer isch ja flexibel... ;)

12:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Also iiich bin füür Benfica gsi =o)

hmm..wart scho uf de nächst Bericht..also hopp hopp =D

Küüüsssseli..Muah

7:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hallo Dave, han dini Bricht glese und jetzt grad de letschte. Es isch scho spannend, was du und de Michael mached und eu Zyt nehmed, eus i de Schwiz uf em Laufende z'halte! Wünsche dir na e gueti Zyt und alles Gueti! Prisca Bernegger

2:21 PM  

Post a Comment

<< Home